مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 02:202024-01-08ورزشي

لیگ برتر والیبال| تلاش 5 تیم میزبان برای انتقام در روز دربی خودروسازان تهرانی


هفته پانزدهم لیگ برتر مردان در حالی روز چهارشنبه 20 دی با هفت دیدار پیگیری می شود که پنج تیم میزبان در اندیشه جبران نتیجه دور رفت و انتقام از میهمانان خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 20 دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران پیگیری می شود.

در پنج دیدار این هفته تیم های شهرداری گنبد، مس رفسنجان، پاس گرگان، گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران برای جبران نتیجه دور رفت و استفاده از امتیاز میزبانی برای شکست حریف به میدان می روند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با 13 برد و 38 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صدرنشینی خود را نیز به مدت چهار هفته تضمین کرده است، این هفته در بازی خانگی به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

نماینده ارومیه هم اکنون با پنج برد و 13 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد و داده آماری شانس زیادی برای برد این تیم قائل نیستند.

مسابقه دور رفت دو تیم سوم آبان با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسید و فولادی ها این هفته در بازی خانگی به دنبال دومین پیروزی برابر این شهرداری ارومیه و چهاردهمین برد خود در این فصل از مسابقات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| تلاش 5 تیم میزبان برای انتقام در روز دربی خودروسازان تهرانی

لیگ برتر والیبال| تلاش 5 تیم میزبان برای انتقام در روز دربی خودروسازان تهرانی